top of page

Glaktička karma- tamna strana svemira

Čuli ste me puno puta da govorim kako imam velik broj klijenata koji su hibridne Duše, tj Duše koje su imale inkarnacije na drugim planetama pre nego su došle na Zemlju. Do skora su to bile oskudne informacije, tipa gde su, šta rade tamo, ali od skora sve češće posmatramo neke galaktičke živote koji su doveli do ponavljanja šema koje odrađuju I na Zemlji. To bi značilo da mi imamo I galaktičku tj zvezdanu karmu I ona može biti vrlo perfidna stvar. Zato što je duboko nesvesna, sakrivena, I teško je setiti se. To su uglavnom veoma duboke traume koje s

Autor slike Olja Ivanjicki

mo došli da izlečimo iz naše energije baš ovde. Ja ne znam da li smo svi imali živote na drugim planetama, a posebno ne u drugim galaksijama, ali nekako mislim da jesmo (u ovoj galaksiji bar), I sa sobom nosimo sećanja I na te živote. Naše galaktičko Ja je zapravo naše Više Ja, ta viša svest do koje svi pokušavamo da dodjemo. Ja imam jednu teoriju da mi imamo više viših ja, u zavisnosti od toga do kod nivoa duhovnog razvoja smo došli I sa kojim kosmičkim energijama se povezujemo u tom trenutku. Što više slojeva samih sebe otkrijemo, to se sa sve višim Višim Ja povezujemo. Zato što su to svesti koje su svakako na višem nivou razvoja od nas, u tom trenutku. To još uvek nije naša suština, tj naša Duša. Naše Galaktičko Ja, Galaktički čovek kako ga neki nazivaju, je naše Više Ja, bar po onome što sam ja uspela da shvatim iz svojih putovanja. Sada se tu može javiti još jedna zavrzlama, jer je pitanje o kojoj galaksiji govorimo, pošto ih ima više. Ima I takvih koji dolaze iz neke druge galaksije, iz druge dimenzije. Kako je forma života na tim nivoima drugačija, I vaša uloga može tu biti drugačija. Naravno, ne bave svi ovima temama, ima dovoljno I ovozemaljskih zapetljancija, ali u skladu sa svojim zadatkom, nekima se otvore I ta vrata percepcije. Jer su baš zbog tih galaktičkih zapetljancija I dospeli tu gde su pa dođe vreme I njima da se pozabave. Meni se desilo baš to. Ponekada je potrebno da odgledate više filmova u regresiji, a ne samo jedan, kako biste razumeli celu priču. Gledajte na to kao na latino-američku seriju u milion nastavaka. Znate svi takve serije, ne morate gledati svaku epizodu da bi razumeli suštinu, pogledate jednu I shvatite tok zbivanja. Ali, nekada neko posmatra više epizoda, sa jednom niti, ili jednim akterom, koji se provlači kroz sve epizode. Ja sam na pr otkrila jedno svoje postojanje, na nekoj planeti, na kojoj je sve imalo veze sa magijom I upravljanjem energijom, tu sam bila vrlo moćna čarobnica. Radila sam sa magijskim štapovima, kristalima, zmajevima I elementalima, I sa vodom. Bila sam pripadnik određene magijske škole I vladajuće klase. Bilo je raznih škola sa raznim specijalnostima raspoređenih svuda po tom svetu. Nemam pojma koji je to deo svemira, bilo je velikih zamkova, jarkih boja, puno vode I sve nešto uvećano u odnosu na ono što mi je poznato. Ali, pojavila su se neka bića iz druge dimenzije, I ona su želela da zauzmu taj prostor, a to su mogli samo kroz tela postojećih stanovnika jer nisu imali formu te gustine, nisu bili utelovljeni. Prilazili bi tako što bi obećavali razne moći, ili nudili nešto što bi neko baš jako želeo. Bivalo je I onih koji su bili prijemčivi za to I kako je I ta planeta bila u polaritetima, neki bi prihvatali to radije nego da slede svoje srce. Tako je došlo do kreiranja raznih klanova, takmičenja, rivalstava, i raskola. I sve je to bilo zarad eksperimenta u dualnosti, kako bi to ta bića predstavila, kada više nije bilo drugih primamljivih obećanja. Moja sestra iz tog života je bila jedna od tih koji su pristali na taj dogovor jer je njeno srce bilo zatvoreno (verovatno su joj I pripomogli u tome), I poželela je nešto što sam ja imala. Nije želela da ulaže ni vreme ni napor, kako bi rasla I razvijala se, želela je prečice u svemu, I nagodila se da isporuči nešto što je tim bićima trebalo, a da zauzvrat dobije sve što traži. Pored ostalih stvari, moći, položaja, ljubavi, preuzela je I moju porodicu, a dete je predala tim bićima iz razloga koji su meni još uvek nepoznati. Ne znam ni šta se tačno dogodilo sa tim detetom, ali to je bio razlog mog sloma. U regresiji sam jasno videla momenat u kome sam, verujem svojevoljno, izasla iz tog tela a u njega se uselilo nešto drugo. Nisam umrla, ali ničim više nisam bila vezana za to telo I jedno od tih bića ga je zaposelo. Ležala sam na podu, I kada sam ustala moj Duh (sa namerom ne piše Duša) je napustio to telo, I ušlo je neko vrlo staro, ružno I opako biće, tamno sivo I blatnjavo, sa dugim prstima I dugim noktima. I ja sam takva I bila nakon toga. Opasna I nemilosrdna. Svetila sam se svima, bez izuzetaka, jer onima koji su mi naudili nisam ni mogla, I radila stvari samo zato što mi se moglo, jer je to biće donelo I svoje moći, I svoj pogled na svet. Jednom rečju, zloupotrebljavala sam svoja znanja. Iako to zapravo nisam bila ja, osećala sam se krivom zbog toga, mislim da sam I naudila nekom koga sam volela, I zato mi je trebalo mnogo vremena da se svega ovoga prisetim, osim toga, trauma onoga što se dogodilo, a najviše tog izbacivanja iz tela me je čak I sada užasavala. Nakon toga sam ušla u seriju vrlo teških života, prvo borbe sa tim bićima na višim nivoima, a onda I na ovozemaljskom planu. U njima sam sve više zaboravljala ko sam, kao I svoje galaktičko nasleđe. Zapravo sam bila gurnuta u dimenziju u kojoj sam bila toliko daleko od sebe same da sam morala tri puta više da radim nego neko drugi, kako bih izgradila polaritet koji sam izgubila jer sam bukvalno preko noći pocrnela. A verovatno sam imala I dodatne ometajuće faktore u tim bićima koja nisu baš dobronamerna (to im je prosto posao, svrha postojanja, I koliko god vam se ovo sad ne sviđalo, dozvoljena je, jer služi postojanju), ali koja su na prevaru dobila dozvolu od mene same da budu u mojoj dimenziji. I to nisu puštala, uvek bi iznova pokušavala da se zakače, nekada bi uspevala, a nekada bi završavala moju inkarnaciju. I ovoga puta su mi dolazila, u snovima, i kada sam više puta odbila njihove usluge, napravili su mi pravi mali haos od života. Skoro sam čak i otkrila koliko sam I u ovom životu bila okružena akterima, svim akterima koji su u toj priči učestvovali u mom padu, a koji su sada čak I samo prolaznici u mom životu ali I kao takvi zdušno ostavljaju pečate po njemu. Sve bih ovo možda I odbacila kao igre mog mentalnog uma, ali su dolazili I klijenti sa iskustvima sa tim bićima, ili čak I sa nekom epizodom ove iste priče. Neki od njih su imali teške životne priče, neki nisu, ali svima je zajedničko što uopšte nisu ni poznavali svoje Više Ja, niti su ikako bili povezani sa svojom galaktičkom porodicom. Govorili bi mi kako u veću mudraca sede njihovi galaktički roditelji, učitelji, mentori posebnih veština (sve je ovo potpuno novo u odnosu na znanje koje sam obukom dobila), I kako su ta bića svetla a oni sami nisu I ne mogu da se povežu sa njima. To nikako nisu ista bića koja sreću u drugim inkarnacijama ovozemaljskim, oni se ne inkarniraju. Ona druga bića, koja su ih od svega toga odvojila, su se tokom seanse predstavljala kao njihovi vodiči, bila su svetli, davali vrlo smislene informacije I smernice. Ali bi u nekom trenutku počeli da manipulišu, nude neke dilove (obavezno nešto što vam treba u tom trenutku iz sasvim legitimnih razloga), ili da omalovažavaju klijenta. Bila je jedna klijentkinja koja je nakon eksplodiranja neke planete bila izgubljena u svemiru. Dugo je plutala, kao sfera, I bila je vrlo usamljena. Ta bića su joj prišla, I ponudila de je prime kod sebe, daju joj ljubav, da ne bude više sama. Ona je pristala jer je bila očajna misleći da je napuštena, I nije videla ništa loše u tome. Samo što se u njihov svet nikako nije uklapala I njena usamljenost se nastavila. Pritom, tu ono što je za njenu najvišu dobrobit uopšte nije ni uzeto u razmatranje I ona je bivala sve dalje od sebe I svoje porodice, u svojim izborima, vođena tim bićem. Nismo videle šta se sve dešavalo, ali je izašlo da je imala implant u nosu koji su joj ta bića ugradila, kao treću nozdrvu (kako to energetski ide nemam pojma), kako bi komunicirali sa njom, tj kontrolisali je telepatski, I koristili njenu energiju kako bi sami opstajali. Kako sam I sama imala implante svuda po telu (iz prošlih života, ali I iz ovog), ova priča mi nije bila strana. Do sada nijednom nisam podelila podatak kako se to moje odvođenje u drugu dimenziju dešavalo, ni ne znam sve, ali sam još u detinjstvu odvođena na brod, letilicu kroz portal (nisam se svega setila pa ne umem da vam sve objasnim) I tu mi je ugrađeno nešto u energetsko telo, što im je omogućavalo da uvek znaju gde sam (moj sluh je oštećen na levom uhu, nerv je prekinut, presečen, još u detinjstvu, I do sada bar, nije bilo adekvatnog medicinskog objašnjenja za to, nalaze imam). Znam da ovo zvuči pomalo suludo, ali sam kada sam saznala za sve ovo saznala I za mnoštvo sličnih slučajeva, I postoji još mnoštvo razloga koji se nalaze iza čitavog ovog dešavanja, ali još uvek nije vreme za njih. Ja još sama nisam dobila sve informacije koje bi popunile neke praznine pa zato I ne delim sve sa vama, ali kome ovo rezonira biće usmeren gde treba.

Klijentkinju koju sam spominjala je lažni vodič počeo da naziva pogrdnim imenima, I kako vodiči inače ne zvuče tako, vrlo su blagi, ne kritikuju I ne viču, ne deru se (to je po pravilu iz vašeg mentalno uma) kada sam pitala sa kim razgovaram, pravi vodič je svojom vibracijom izbacio to biće. U tome je naravno ležala I lekcija za klijentkinju jer je sve u osećaju I vibraciji a ne domišljanju I vizijama, na šta se ona uglavnom oslanjala. Bivalo je klijenata kod kojih je njihova Duša napuštala njihovo telo zbog velike traume kroz koju su prošli, kako bi je lakše preživeli, što nije neobično, samo što bi se u tim momentima kod nekih nešto drugo uguralo u njihov svet. Ono što je zajedničko ovim klijentima je da su bivali pripadnici neke više klase u galaktičkim životima, da su podučavali druge, I bili vrlo svetli I pozitivni do nekog momenta, I da su se svi bavili magijom I radili sa različitim energetskim vibracijama zarad kreacije, na raznorazne načine. Diskonekt sa njihovom pravom prirodom I galaktičkom porodicom bi uvek dovodio do nekakve zloupotrebe znanja I moći (zbog saveta lažnih vodiča), koje kasnije nikako nisu ni želeli da koriste, I ušli bi u krug života samosputavanja I samokažnjavanja kako bi bili dobri I na pravom putu. To bi se uvek dešavalo kada su klijenti vrlo ranjivi, ili u ekspanziji svog razvoja. Imala sam klijentkinju koja je u jednom ovozemaljskom životu bila vrlo moćan duhovni učitelj u svojoj 18. godini života. Njen neinkarnirani učitelj joj je preneo ta znanja I ta energija je bila neverovatna. Međutim, kako je bila neiskusna, počela je previše da uživa u divljenju koje je dobijala od publike, posebno ženske (bila je muško) a kako je bilo I onih drugačijeg polariteta u njenom okruženju, slali su joj sve više teških vibracija I publike sa namerom da ometa

ju I spuste njenu vibraciju, I širili su glasine o njoj koje su dodatno spuštale vibraciju. U svom neiskustvu, nije umela da sve ovo prepozna I adekvatno odreaguje, I te njene moći su iscurele, kako je sama rekla. Nakon toga je taj život postao pretežak, a I svi ostali koji su usledili, ispunjeni teškom energijom I magijom, što ju je sve učilo prepoznavanju I upravljanju, usmeravanju vibracije. I meni je trebalo vremena da naučim da prepoznam šta se iza toga krije. Ta bića o kojima govorim su vanzemaljska bića, zapravo ne mnogo napredna, koja u ovoj dimenziji ne mogu da postoje ako nisu zakačeni za nekog. Koliko sam uspela da razumem, oni služe polaritetima, tj postojanju dualnosti, jer vibraciju u uglavnom usmeravaju ka onom drugom polaritetu. Uglavnom se zakače za naša pogrešna, nesvesna uverenja, nastala nekim bolovima I traumama. Često vrlo uspešno uspevaju da izbegnu da klijent ode na više nivoe, posebno pred veće mudraca jer tu dualnost ne postoji I oni ne mogu da iznesu tu vibraciju, zapravo nemaju više svrhu postojanja. Pretpostavljam da su u skorije vreme učestali u pojavljivanju u seansama zato što se globalno uzdižemo na neki novi nivo postojanja I nova energija ih izbaci na površinu. Uglavnom budu počišćeni od viših bića I vraćeni u svoju dimenziju, kada uspemo da podignemo svest na galaktički nivo. Po svemu sudeći, naše više ja, je itekako znalo da pravi gluposti jer I na tim višim nivoima postoje dimenzije u kojima polariteti još uvek postoje (mom višem ja su prinosili i ljudske žrtve, šta da vam kažem...).

I to nas vraća na našu priču. Neko nikada ne doživi ovakve epizode jer mu nisu potrebne za njegov razvojni put. A neko ih ima više baš zbog izbora galaktičkog ja. Da li ima grešaka na tom nivou? Ne znam. Možda I ne, ali u jednom trenutku nam nešto nečemu služi a u sledećem više ne. U mom slučaju, ja sam rešila da iskusim to što sam servirala drugima, a verovatno sam se I zavetovala da ću se boriti protiv tih bića, što je sve zapravo dovelo do dubokog bola i uverenja da porodica nije bezbedno mesto, I dalo prostora za onoliko manupilacija na suptilnim nivoima jer sam iz tog uverenja kreirala mnoštvo života. Na primer, I danas mi je vrlo teško da žene doživim kao sestre, jer za mene reč sestra ne nosi vibraciju nečeg lepog I podržavajućeg, iako u ovom životu sa svojim rođakama nikakva loša iskustva nisam imala, I imam I divne prijateljice, ali I mnogo mešanja u život I sputavanja od strane žena sa prikrivenim rivalstvom u sebi. Duboko verujem da se sebi možemo vratiti I na drugačije načine, kroz ljubav I lepše priče, ali da li bih onda na isti način mogla da razumem sebe I vas, I prenosim vam ova iskustva, to ne znam. Ono što zasigurno znam je da sve u ovom svemiru ima svoju svrhu I da služi božanskom na svoj način, I dok našem kolektivnom nesvesnom nešto koristi, dotle će I postojati. I u tome I jeste trik, da ovoga puta svesno kreiramo svoje živote, a ne iz nesvesnog. Mi znamo koji je najlakši I najlepši put do nas samih I života koje želimo, samo treba da to osvestimo. Nekome je možda potrebno da upozna I te tamne strane svemira, da bi svetleo u nekom mraku onima koji treba, ili žele da iz nekih razloga prođu istim putem, kako bi masterirali veštinu, ili iskustvo koje njihovoj Duši treba zarad specijalizacije na višim nivoima. Kako bi radila ono što je njen posao, njena svrha u toj dimenziji. U tom smislu onda nema grešaka. Sve zavisi od toga na koju se dimenziju usmerimo.

Svi smo mi učestvovali u eksperimentu dualnosti I imamo neko drugo ja koje je pravilo razne gluposti (fina sam, imam drugu reč na umu). I svi smo imali iskustva sa tim bićima jer nam je to odgovaralo u nekom trenutku. Možda se nikada u ovoj inkarnaciji ne sretnete sa tim delom vas. A kada se jednom sretnete cilj je da ga volite I integrišete u sebe jer sve što tom delu treba je ljubav. Kako neko uopšte I može da zna ljubav ako mu je niko ne pokaže? Vi morate taj deo vas koji je malo zaostao u razvoju da naučite kako da voli tako što ćete ga voleti. A zato treba prvo u tom delu sebe koji poznajete da izgradite puno svetlosti I ljubavi, kako vas ne bi preplavio deo koji ne poznajete. I dete kad ima izlive besa itekako zna da vas okupira njima, pa na taj način I posmatrajte taj deo sebe, kao dete koje ste davno napustili I nikako da ga vratite sebi. A on možda u sebi ima sve što ste ikada želeli. Vi i jeste dete za vaše Više Ja. I tako u tom susretu postajete galaktički, od galaktičkog božanski itd, a gde je kraj I da li ga ima, nemam pojma. Igra je samo u tome da pustite ljubav da postoji I odradi svoje, ne da budete celi jer to već jeste, već da osvestite ljubav u sebi, da je utelovite. Sve samo ljubav leči. A vreme je da idemo naviše, iz kolektivnog nesvesnog, I to je ono što se globalno trenutno dešava, osvešćujemo izbore kojih nismo bili svesni I povezujemo se sa našim galaktičkim nasleđem, svi zajedno. Jer da biste bili sunce, morate imati I njegovu snagu, ali I poniznost, a nju prepoznate ako imate odgovor na pitanje, šta bi sad učinila ljubav? Ako imate hrabrosti da tome pogledate u oči I čujete odgovor, ja vas čekam. Vreme je da idemo dalje, I naviše, u ljubav…


Najnoviji blog
Arhiva
bottom of page